A tűzoltók napja

Ebben a tanévben május 4-én az osztállyal ellátogattunk a sátoraljaújhelyi Tűzoltó Parancsnokságra. Ezen a napon Flórián névnap volt, aki a tűzoltók védőszentje.

Budapestre kirándultunk

2012. ápr. 14-én reggel az 5:47-es vonattal indultunk és 10 órára értünk Budapestre. A Keleti pályaudvarról egyenesen a Közlekedési Múzeumba mentünk, ahol láttuk a Titanic egyik mentőcsónakját,  és tanulmányozhattuk a teljes utaslistát. Nagyon érdekes volt.

A múzeum érdekességeinek megtekintése után a Városliget felé vettük az irányt, ahol fényképezkedtünk.

Ezt követően elsétáltunk az Aréna Plázába, ahol megasztárok léptek fel. Nagy sikerük volt. Ott nézelődtünk 13.00-tól negyed hatig, majd a 18.00 órai vonattal utaztunk haza. Este 10.00 órára, alaposan elfáradva érkeztünk meg.

Hétfőn elmeséltük az élményeinket azoknak, akik nem jöttek velünk.

Nagyon jó volt ez a kirándulás.

10. d kiránduló tanulói

Tudósítás a SzakmaSztár Fesztiválról

Hajnali 5 óra. Kicsit álmosan, fáradtan, de felértünk a suli elé. Pár perc múlva már Erdei tanár úr és a többi tanuló is megérkezett, csak a buszra vártunk. Annak megérkezéséig beszélgettünk, kíváncsian vártuk az előttünk álló nap programjait. Kisvártatva begördült a busz, és felszállás után azonnal indultunk.

Libagaliba fesztivál Nagytárkányban

A megbeszélt időpontban találkoztunk, majd Nagy György tanár úr vezetésével elindultunk úticélunk felé. Tanár úr nagyjából ismerte az utat, de amint ismeretlen környékre jutottunk, előkerült a jó öreg GPS, és annak segítségével sikeresen betájoltuk magunkat.

A BNV-n és a Közlekedési Múzeumban járt a 10.C osztály

A kirándulást minden résztvevő izgatottan várta, volt, aki aludni sem tudott az utazást megelőző estén. Kora reggel az 547-es vonattal indultunk, az út hossza kb. 4 óra volt. Beszélgettünk, egymással viccelődtünk, volt aki „békésen” aludt, szinte észre sem vettük, és már Budapesten voltunk.

DÖK-napi beszámoló - kutyaotthon

2011. okt. 14-én iskolánkban DÖK-nap zajlott. A mi osztályunk ezen a napon az Állatok Világnapja alkalmából látogatást tett a Zemplén Gazdátlan Állataiért Alapítvány sátoraljaújhelyi kutyaotthonában.

Cigándi kirándulás

A péntek délután rendezett cigándi kiránduláson bebizonyosodott, hogy az osztály a négy év alatt remekül összekovácsolódott!

A Hoventán jártunk

2011. október 13-án tanulmányi kirándulást tettünk a budapesti Hoventa kiállításra. Reggel fél hatkor indultunk a sátoraljaújhelyi vasútállomásról. Az út kellemesen, de kissé álmosan telt a diákság többségének

a korán kelés miatt. Időben megérkeztünk a Keleti pályaudvarra, ahonnan egy másik vonattal Kőbányára utaztunk.